Overlegen service
Vi dækker alle dine behov

Thumbnail Thumbnail

Evaluering med 5 stjerner

  • Evaluer og overvåg Diversey-programmet på dine anlæg
  • To simple spørgsmål baseret på en evaluering med op til 5 stjerner
  • Anlæggene modtager rapporter med det samme

                                 

Sådan leverer vi de bedste kundeoplevelser

Servicepunkter monitoreres proaktivt af Diversey Service Team. Planer for forbedringer udarbejdes løbende for at opfylde alle mål. Alle i Diversey Service Team har fokus på og aflønnes efter kvaliteten af den service, de yder.

  • Tilpasset til dine behov
  • Registrering af servicebesøg i iMAP, som nemt kan tilgås online hele døgnet rundt, alle ugens dage
  • Servicerapporter baseret på undtagelser, men med tydeligt definerede forbedringspunkter og kunderapportering
  • Servicebesøg og konklusioner gennemgås og underskrives sammen med ledelsen på anlægget.
  • Den overførte rapport distribueres automatisk til alle ansvarlige parter.

 

Du betaler kun for dine ønsker og behov

  • Vi tilpasser vores service til dine ønsker og behov.
  • Diversey Service Team har udelukkende fokus på service. Vi laver ikke krydssalg, men koncentrerer os om at overholde de aftalte planer samt implementere og vejlede i brugen af de aftalte løsninger.
  • Vi står til rådighed ved:
    • Rutinemæssige servicebesøg
    • Akutbesøg
    • Fødevaresikkerhedskontroller

 

Det handler alt sammen om mennesker

Undervisnings-, vejlednings- og støttematerialer

  • Brugertilpassede vejledninger (SOP)
  • Indledende uddannelse og træning
  • On the job-uddannelse i forbindelse med servicebesøg
  • Støttematerialer og vægillustrationer

 

E-learning: Diversey Learning Academy

  • Tilgængeligt på flere sprog – hele døgnet rundt, alle ugens dage
  • Uddannelse skræddersyet til dig og dine medarbejdere
  • Brugerdefineret rapportering og overvågning af dine medarbejderes kompetencer og behov