Evaluering med 5 stjerner
- Evaluer og overvåg Diversey-programmet på dine anlæg
- To simple spørgsmål baseret på en evaluering med op til 5 stjerner
- Anlæggene modtager rapporter med det samme
Sådan leverer vi de bedste kundeoplevelser
Servicepunkter monitoreres proaktivt af Diversey Service Team. Planer for forbedringer udarbejdes løbende for at opfylde alle mål. Alle i Diversey Service Team har fokus på og aflønnes efter kvaliteten af den service, de yder.
- Tilpasset til dine behov
- Registrering af servicebesøg i iMAP, som nemt kan tilgås online hele døgnet rundt, alle ugens dage
- Servicerapporter baseret på undtagelser, men med tydeligt definerede forbedringspunkter og kunderapportering
- Servicebesøg og konklusioner gennemgås og underskrives sammen med ledelsen på anlægget.
- Den overførte rapport distribueres automatisk til alle ansvarlige parter.
Du betaler kun for dine ønsker og behov
- Vi tilpasser vores service til dine ønsker og behov.
- Diversey Service Team har udelukkende fokus på service. Vi laver ikke krydssalg, men koncentrerer os om at overholde de aftalte planer samt implementere og vejlede i brugen af de aftalte løsninger.
- Vi står til rådighed ved:
- Rutinemæssige servicebesøg
- Akutbesøg
- Fødevaresikkerhedskontroller
Det handler alt sammen om mennesker
Undervisnings-, vejlednings- og støttematerialer
- Brugertilpassede vejledninger (SOP)
- Indledende uddannelse og træning
- On the job-uddannelse i forbindelse med servicebesøg
- Støttematerialer og vægillustrationer
E-learning: Diversey Learning Academy
- Tilgængeligt på flere sprog – hele døgnet rundt, alle ugens dage
- Uddannelse skræddersyet til dig og dine medarbejdere
- Brugerdefineret rapportering og overvågning af dine medarbejderes kompetencer og behov