Diversey ServiceNow Header Image Diversey ServiceNow Header Image

  

 Diversey ServiceNow
- Virtuel service der får din forretning op at køre igen på kort tid.

 

Vi ved, at hvert sekund tæller i din drift, og at ethvert problem med systemerne kan have væsentlig indvirkning på din forretning. Uforudset nedetid kan resultere i tab på op til 25 timer om måneden. Derfor har vi udviklet Diversey ServiceNow, som tilbyder banebrydende virtuelle service- og supportløsninger til hurtigt at få din forretning op at køre igen.

https://diversey.dk/da/support

Services Self Service Icon

Selvbetjeningsportal: Service som aldrig sover

 

Online ekspertise, til rådighed 24/7 på din mobiltelefon

  • Trin-for-trin løsninger der hurtigt får din forretning op at køre igen
  • Proaktiv kundeservice leverer support når du har behov
  • Fejlkoder, alarmer og simple system-advarsler; er hurtigt løst uden ventetid

 

Prøv det nu

 

Services Guided Support Icon

Guidet support: En ekspert lige ved hånden

 

  • Personlig hjælp: En Diversey-ekspert lige ved hånden.
  • Med AR-software (forstærket virkelighed) kan vores eksperter analysere og løse problemer på afstand, og få systemet op at køre på få minutter.
  • Få erfaring og træning ved hjælp af guidet fejlfinding, udbedring og lignende.

 

Guided Support Visual 1    Guided Support Visual 2

 

Kontakt os

 

Services In Person Support Icon

Personlig support: Ekspertise til rådighed, når du har brug for det

 

  • Personlig hjælp: En Diversey-ekspert lige ved hånden
  • Med AR- software kan vores eksperter analysere og løse problemer på afstand, og få systemet op at køre på kort tid.
  • Bliv trænet og få erfaring igennem guidet fejlfinding, udbedring og lignende.
  • Vores virtuelle supportløsninger er yderst effektive, men nogle gange er personlig service den bedste løsning. Vores personlige tekniske kundeservice sikrer, at du modtager den ekspertise og løsning, der er brug for på dit site. Ved problemfrit at kombinere virtuel hjælp med personlig support, laver vi en præcis problemanalyse og løsning – også når det kræver at vi kommer ud til dig.

 

 

Kontakt os

 

Lad ikke nedbrud på udstyr stoppe din forretning.

 

Oplev Diversey ServiceNows mange muligheder, og mærk hvor effektivt det er med vores virtuelle supportløsninger.

Gnidningsfri kontakt imellem din forretning og vores eksperter. Scan QR-koden på dit udstyr og følg de enkle trin til at komme op at køre igen – på få minutter!

 

Fordele ved virtuel service og support:

 

  • Omgående problemanalyse: Vores virtuelle support giver dig mulighed for h at finde årsagen til et problem på udstyr med det samme, og du kan dermed få en hurtig løsning, minimere nedetid og maksimere den samlede effektivitet i din forretning.
  • Reduceret nedetid: Ved at udnytte fordelene ved virtuel service og support er din forretning styrket, hvilket resulterer i betydelige omkostningsbesparelser og øget produktivitet.
  • Mindre CO2-udledning: Vores virtuelle initiativer er med til at reducere vores CO2-aftryk, og belaster klimaet mindre. Det har en positiv indvirkning på vores Jord. Selvbetjeningsportalen med guidet support muliggør omgående diagnose og en hurtig løsning af problemer, minimerer nedetid og optimerer driftseffektiviteten.
  • Færre omkostninger: Ved hurtigt at løse udstyrsrelaterede problemer gennem virtuel support kan man reducere nedetid og tilhørende omkostninger, hvilket fører til betydelige besparelser. Med trin-for-trin løsninger og ekspertvejledning kan medarbejderne på stedet hurtigt løse problemer og komme tilbage til arbejdet. Gennem guidet support får brugerne også værdifuld indsigt og læring, mens de bliver ledt gennem problemanalyse, og implementering af løsningen.
  • Fjernadgang: Tilgængelig 24/7 på mobile enheder. Selvbetjeningsportalen med guidet support giver brugerne bekvemmelighed og fleksibilitet, så de kan løse problemer når som helst og hvor som helst.
  • Hurtig problemløsning: Fejlkoder, alarmer og simple udstyrsadvarsler kan nemt løses uden at vente på personlig service på stedet, hvilket gør det muligt at genoptage driften hurtigt.
  • Let tilgang: Selvbetjeningsportalen kan ved behov hurtigt kombineres med personlig support, hvilket giver omfattende ekspertise og en hurtig problemløsning.
  • Løbende optimering: Ved at udnytte guidet support kan man identificere tilbagevendende problemer, analysere tendenser og implementere forebyggende foranstaltninger, hvilket fører til løbende procesforbedringer og operationel ekspertise.