Sådan hjælper vi dig med at komme igang igen på få minutter
Tingene går ikke altid som planlagt.
Nedbrud på dit udstyr har økonomiske konsekvenser og forstyrrer driften.
Men nu kan du mindske din nedetid!
Vi forstår din forretning og hvor vigtigt det er at udstyr og funktion bidrager efter hensigten i driften. Og vi ønsker, at du kan koncentrere dig om kerneforretningen - og ikke nedetid!
Med Diversey ServiceNow får du adgang til en innovativ og mere proaktiv vedligeholdelse af udstyret, så du bedre kan spotte risiko for problemer førend de udvikler sig. På den måde går du fra reaktiv til proaktiv styring.
Når du får brug for os, kan du hurtigt og let få adgang til løsninger blot ved at “trykke på en knap", så vi kan få dig op at køre på bare få minutter.
Så hvorfor vente, når du ikke behøver det?

Sådan virker Diversey ServiceNow
Guidet hjælp
Få personlig hjælp med en Diversey ekspert lige ved hånden.
*Augmented reality giver vores eksperter mulighed for at analysere og løse problemer uden fysisk at være tilstede og få dig op at køre igen på ingen tid.
Bliv godt klædt på via en guidet problemanalyse, få hjælp og kom videre.
I 2023 lancerer vi næste tiltag på Diversey ServiceNow. Det er en digital platform, hvor man som kunde hurtigt og effektivt afklarer det specifikke problem - og hvis muligt selv at løse, får præsenteret en video, der afhjælper nedbruddet.
Vi glæder os til at introducere dette, så snart løsningen er live!
*Augmented reality er en teknologi, som kombinerer data fra den fysiske verden med virtuelle data, for eksempel ved brug af grafik og lyd.
Man får et ekstra lag af information.

Vores ekspert
Få klarhed.
I visse situationer er den bedste løsning på et problem, at vi kommer ud fysisk. En grundig foranalyse sikrer en mere præcis og effektiv problemløsning.
Diversey ServiceNow bidrager til Diverseys løfte om at yde professionel teknisk service, der sparer tid for dig.
En anden positiv konsekvens er, at vi reducerer kørsel og rejsetid betydeligt, og har færre biler på vejen, som bidrager til mindre CO2-udledning.
Diversey ServiceNow er en effektiv løsning og kan bruges lige så naturligt som en skruetrækker fra værktøjskassen. Det er en fornøjelse at hjælpe vores kunder via et videokald. Det er lettere at forklare tingene, og gør vores kunder mere trygge.
Når der er behov for service, ringer vi tilbage til kunden og guider dem. Hvis problemet kræver et servicebesøg, er vi bedre forberedt og har de rigtige reservedele med til at udføre reparationen, når vi er der.
Anders Antonius. Teknisk Servicekonsulent, Diversey Danmark.